fredag, januar 20, 2006

Mens vi venter...

Det begynner å bli en stund siden sist innlegg, og jeg er klar over det. Men saken er den at det har ikke vært stort å skrive om, og for ikke å skrive bare for å skrive så ble det en naturlig pause. Men, nå var det nesten på tide å få opp en post uansett. Så hva kan jeg informere om denne gangen? Vel, vi har begynt på 2.termin. Kun et halvt år igjen nå, og så er skolegangen slik vi er vant med den over. Ja, da er det noe helt nytt som står for tur. Men det er et halvt år til, så det får vi ta da. Ja, hva skal jeg si om 1.termin? Har jo fått karaktererne, kan vel egentlig ikke klage, selv om jeg er litt misfornøyd med engelsk og nynorsk (grrr...). Anyways, et snitt på 5,1 gjør folk røde i ansiktet dersom jeg begynner å klage, så jeg skal heller si at jeg absolutt er fornøyd med det resultatet ;)

3 Comments:

At 01 februar, 2006 20:17, Blogger Eivind said...

Forresten... Ka skjedde med "The Name"?

 
At 01 februar, 2006 21:34, Blogger Unknown said...

Ja. Vant "Eivinds blogg" eller?

 
At 12 februar, 2006 20:56, Blogger Sveinung said...

Du, tenkte på ein ting... Ka viss du bytte layout på bloggen? Då kan det ver di Y-ene me streger øve forsvinne? De e jaffal sabla plagsomme...

 

Legg inn en kommentar

<< Home