onsdag, november 09, 2005

Den store dagen, for 18. gang!

I skrivende stund gjenstår bare 5 minutter av 9 november 2005. En dag som er såpass spesiell i forhold til de andre dagene at jeg iallefall må ha nevnt den i en post på bloggen. Jeg fyller nemlig 18 år! Og den 18 bursdagen har jo litt flere fordeler enn andre bursdager. Jepp, man blir myndig! Nå kan jeg kjøpe øl om jeg vil, jeg kan gifte meg med hvem jeg vil uten samtykke av foreldre, jeg kommer inn på alle 18 års konserter, og kan stemple ID'en min i pannen på de som våger å stoppe meg i døra!

Det er altså en litt spesiell overgang, det å gå fra 17 til 18. Jeg kan ikke akkurat si at jeg har merket den voldsomme forskjellen fra i går til idag, men på sikt er det en viktig overgang. Nå er jeg jo også voksen, blitt myndig og det forventes vel kanskje litt mer? Jeg har faktisk uten å skrive under på noe, fått mer ansvar bare ved at klokka passerte 12 i går natt.

Ålrait, nokk filosofi over livets underfundigheter. Jeg er 18, myndig og klar for livet! Wish me luck!


4 Comments:

At 10 november, 2005 15:34, Blogger Eivind said...

God lykke på veien!!!

 
At 10 november, 2005 16:48, Blogger Ole Severin said...

I wish you luck (som du så pent ba om...)

 
At 10 november, 2005 16:52, Blogger Sveinung said...

Gralla med dagen :) Og lykke te ja

 
At 21 november, 2005 19:13, Blogger Unknown said...

å ja. Gralla, ja. Litt på etterskudd ....;D

 

Legg inn en kommentar

<< Home