mandag, mai 21, 2007

Sommeren 2007

En kan ofte finne positive sider ved det negative. I det tilfelle at det desverre er slutt på Fredtun, er det også blitt sommerferie! En tidlig sommerferie. Allerede 13. mai kunne jeg slå opp solsengene, hente madrassene, finne frem lemonaden, ta på solbrillene, flekke skjorta og nyte sommeren. Bortsett fra at jeg stort sett ikke gjorde noen av delene, så hadde jeg iallefall startet på sommerferien!

Men en tidlig sommerferie, betyr også tidlige muligheter for å tjene penger. Altså jobbe. Med andre ord sommerjobb. Og i år går prisen til.... Statoil.

Så det har seg slik at jeg blir sittende på et kontor i Statoil de nærmeste månende på dagtid, dersom jeg ikke av en eller annen grunn skulle ha et annet program, som tilfeldigvis kan være:

At jeg også skal ha litt ferie innimellom jobbingen.







I starten av juni går turen til Paris sammen med Maria! :D
En uke skal vi både snurre rundt i karusselene disneyland har å by på og rusle rundt i byens gater.





I slutten av Juli går turen til Kreta, 2 uker sammen med "svigers". Høres kanskje ikke så attraktivt ut, men jeg kan love deg at mora til Maria er litt av ei festløve......
Ehm.. eller... tja... iallefall så skal også typen til søstera til Maria (sin onkel, sin venninne, sin bestemors tantes venn...) også være med, og da blir vi nok en liten 4er bande som kan flykte fra de eldres selskap når nøden er størst. Det skal bli fint det. Kjekt med sol og bade ferie uansett. (Håper jeg!! :P)

MEN, det som komme aller først av begivenheter (utover det Statoil kan by meg) er.... tam tam tam.....

DAVE MATTHEWS BAND KONSERT!!!!!
i Portugal!

Så nå på Fredag (25. mai) blir det god gass nede i Lisboa!



God sommer!

6 Comments:

At 21 mai, 2007 17:30, Anonymous Anonym said...

Har man sett... Sitte på jobben og blogge!!! haha... joda mams e skikkelig partyløve:P tsss...
vore grei dag på jobb?

 
At 22 mai, 2007 13:28, Blogger Eivind said...

du tør skriva sånt på internett altså, du vett at svigers og kan bruga internett!! ;D

 
At 22 mai, 2007 15:28, Blogger Endre said...

Har eg skreve någe gale då? :P

 
At 22 mai, 2007 21:31, Anonymous Anonym said...

mamma fikse ikje blogg då:P

 
At 26 mai, 2007 03:04, Blogger Eivind said...

Hehe, kanskje litt støtande: "Høres kanskje ikke så attraktivt ut, men jeg kan love deg at mora til Maria er litt av ei festløve......
Ehm.. eller... tja... iallefall " mn d går vel bra tenke eg!! :-D

 
At 29 mai, 2007 16:02, Blogger Endre said...

Hehe.... neida. Hu tåle det hu. :P Ein liden spøg fra meg! :)

 

Legg inn en kommentar

<< Home