søndag, april 08, 2007

En liten bloggjustering

Bloggen er blitt litt justert på. Ikke noe særlig mye og iøynefallende, men det var linkene til høyre som måtte fikses litt på.

Jeg har fikset litt på "sjekk ut disse bloggene" : fjernet noen inaktive, lagt til og sortert alfabetisk. Så har jeg laget en egen undermeny med "utvalgte poster". Dette er rett og slett fordi postene forsvinner bare ut i arkivet når hovedsiden fylles opp, og enkelte poster kan være greie å ha liggende lett tilgjengelig, uten å måtte lete seg frem i arkivet.

Den siste tingen jeg la til var "husker du denne?" som rett og slett linker til en av mine gamle poster som er så heldig å få litt oppmerksomhet igjen. Her vil jeg fra tid til annen bytte ut posten med en annen klassiker, så følg med på siden og se om det ikke dukker opp en morsom post du husker, eller som du gjerne aldri har lest, men som nå tilfeldigvis får en ny sjanse!

1 Comments:

At 10 april, 2007 10:58, Blogger Eivind said...

Her inne skjer det jo så unormalt mye at d e vanskeligt å henga me!

 

Legg inn en kommentar

<< Home