mandag, januar 22, 2007

Kenya here I come!

Ja, det har gått en stund siden det har kommet et pip fra meg på denne bloggen, og det var rett før jeg glemte å nevne året happening. Jeg reiser til KENYA om bare få timer. Klokken halv 3 i dag ruller bussen av gårde mot Torp flyplass og så er vi igang. Først til Amsterdam og så til Nairobi,Kenya. Så skal vi reise rundt omkring i Kenya i 3 uker. Herlig! :D

Vi reiser med skolen. Hele skolen skal på tur til Kenya, men ikke alle på en gang og samme sted. Vi er delt inn i 3 grupper. Min gruppe består av Teaterklassen, Musikklassen og solidaritetlinja. Opplegget har jeg ikke tid til å legge ut om, men det skal visstnok være mulig å finne på fredtun.no.

Jeg gleder meg iallefall veldig, særlig når det nå er rett rundt hjørnet. Sekken er pakket og klar, og jeg venter igrunn bare på å dra. Spennende.

Får se om jeg ikke får lagt inn en post i Kenya, hvis jeg er heldig.

Talast! :)

2 Comments:

At 24 januar, 2007 16:51, Blogger Eivind said...

Ska sei,ein nye post! Ikkje kverdagspost!
Ha god tur også glede eg meg te ennå ein nye post!

 
At 27 januar, 2007 13:38, Blogger Lars said...

HEHE... Evva sa det... Du må hvertfall ha ein god tur, så blir det digg å høre koss du har hatt det når du komme hjem

 

Legg inn en kommentar

<< Home