lørdag, oktober 21, 2006

Endelig skjer det noe

Nå er det en EVIGHET siden denne bloggen ble oppdatert. For de som faktisk er innom bloggen fra tid til annen for å få med seg hva som skjer, må jeg bare beklage. Livet på folkehøyskole gjør at blogging blir totalt nedprioritert. På den annen side, burde det være masse å skrive om.

I og med at jeg henger så langt etter med oppdateringene på folkehøyskole fronten har det hopet seg opp med informasjon. Det blir fort sånn på folkehøyskoler. Man har masse å fortelle, og må fortelle det til alle venner og kjente i det uendelige, slik at man selv går lei og lengter å snakke med andre folkehøyskoleelever som allerede vet hva man har opplevd fordi de har vert med på det samme.

Det jeg vil fram til er at dette blir en ultrakjapp oppsumering av hva jeg har drevet med. Noe annet ville tatt 14 A4 sider.

Til nå har vi på linja (teater) vært 2 ganger i oslo. Første gangen i 5 dager, andre gangen 2 dager. Hva vi gjorde der? Såg teaterstykker var på omvisning på teaterskoler, såg Hair, osv.
Så har vi drevet litt med musikkvideo. Gruppen min valgt "ameno", hiten fra 98, og produserte en video til den.
Vi har jobbet med musikaler, og mye improteater.

Jeg har vert med å starte lovsangsteam. Hvor jeg synger og spiller gitar.

Jeg har vært Jesus i Jesus Christ Superstar

Har arbeidet en del med foto som modul, samt sang og gitar.

Og så har jeg også blitt sammen med Maria. ;)

Jah... vet at dette var en veldig liten oppsummering, men sånn får det bare være.

Dersom noen skulle ha spørsmål eller lure på noe av det jeg driver på med, så får vi heller ta diskusjonen og samtalen videre i kommentarene eller på msn.

So long friends! (Skal prøve å få ut bittelitt mer etterhvert, men det kan fortsatt gå litt tid for hver gang)

(Åja, åsså har Lars Søreide fått seg blogg. Legger hans link til sammen med de andre)

2 Comments:

At 22 oktober, 2006 16:22, Blogger Eivind said...

Endelig kom det någe ja...
Har sjekka ein gang iblant ja, og va nok på vei mod å gi opp!
Bra du har det bra og sånt!
Snakkes!!

 
At 22 oktober, 2006 23:05, Blogger Lars said...

Ja, ska sei, eg fekk tilog med plass i bloggen din.. Va jo på ein annen side påtide at du skreiv någe nytt nå.. så e det bare å holde oss oppdatert enna!! :)

 

Legg inn en kommentar

<< Home