torsdag, juni 15, 2006

Sommeren og sånn

Så var eksamenene over, og i og for seg 12 års skolegang. Det endte iallefall med en salutt. Full score på engelsk muntlig om litteratur fra 1700 tallet og første halvdel av 1800 tallet. Jeg kan ikke si annet en at jeg er fornøyd på den fronten.
Så er det blitt sommerferie. Ingen bekymringer! (sier de iallefall). Vel. Det er faktisk sommer, og fri, og de greiene der, og nå kan jeg gjøre hva jeg vil!

Mine planer for sommeren er som følger:


Ja... der har dere de planene! Jeg har enda ikke noen jobb, ingen tur er planlagt med vennene mine, og jeg har heller ingen dame å henge med. Så..... hva skjer? Nei.. you tell me... jeg håper bare ikke dette ender med en kjip sommer. Jeg håper og håper! Dette skal liksom være "sommeren da jeg sluttet på videregående". Det er bare synd at den ikke ser så spennende ut foreløbig...

7 Comments:

At 16 juni, 2006 12:23, Blogger Eivind said...

Stakkar, du har d fælt. Du får få deg jobb på småjobbsentralen på metropolis!!
Finne nok någen sommerplaner te slutt, og du har jo allerede fotballskole, bergenstur, fredrikstadtur, og kristiansandstur på programmet!!

 
At 17 juni, 2006 22:10, Blogger mari said...

va det sånn hint, "heng me meg i sommer!!!?!?!...plis?"


hihi :D tror det blir ein fin sommer eg =) gralla me fullført 12års skolegang

 
At 18 juni, 2006 22:49, Blogger CK said...

Join me for a quickie around the world=) Hehe, så starte me med Berlin, stikke innom Italia, så tar me det fra der..

Berlin, smak på ordet, det gir meg ein god følelse!! Åhhh.. Berlin, here I come..!

 
At 20 juni, 2006 10:54, Blogger Eivind said...

Nå har du jo fått dg jobb så nå ska du ikkje klaga. Men du må allerede nå sikra deg tidligt fri mandag 17 juli når me ska te bergen!! D e viktigt, d blir sikkert siste tur me sigby på ei gode stond

 
At 21 juni, 2006 20:45, Blogger Torill said...

Jobb?! Endre, ka du ikkje har fortalt meg? :p

 
At 28 juni, 2006 12:48, Blogger mari said...

eg har ansatt han, torill. personlig assisten og sekretøs.

 
At 05 juli, 2006 23:44, Blogger sorgenfrigate said...

du kan ver emd å spille beach viss du vil. som regel hver dag på midjord. sånn cirka. eller viss me e i slaget og variere litt så kan det hende det blir fotball. bading i godalen, is-spising hos mathias, fotball vm(nb, kun to kamper igjen...), imi og henging tilm langt på natt når diverse folk endelig har helg eller fri ifra jobbene sine. velg eller vrak du. enjoy og velbekomme.

 

Legg inn en kommentar

<< Home