fredag, april 07, 2006

Ænn Æmm i Bodø


Ja, om jeg skal oppdatere denne bloggen så må jeg iallefall skrive om sånne happenings. Nemlig NM 19 i volleyball som ble avholdt i Bodø 31.3 - 2.4. Tja, hva kan man si om resultatet. Vi kom på 7 plass, og kan derfor regne oss som landets 7 beste volleyball lag på vår alder. Men, jeg må kanskje også nevne at det var 9 lag med. Ok, kanskje folk rynker på nesen og sier at det ikke var så stort å komme på 7 allikevel da, så skal jeg si deg det at det var det beste vi kunne ende på når vi ikke kom oss til kvartfinalen. Og vi kunne faktisk kommet oss til kvartfinalen, vi ble ikke akkurat gruste, og da vill 6. plass vært det dårligste vi kunne få.

Vi tok ett sett mot Førde, en av storfavorittene!! Vi ble ganske så nedfor og sure da vi ikke klarte å slå Bodø, som vi helt klart burde ha tatt. Bodø endte til slutt på 2.plass!! Så bare så det er sagt, så gjorde vi det forsåvidt nokså bra i NM og oppnådde som sagt beste plassering etter å ha blitt skjøvet ut fra sluttspillet.

:)

1 Comments:

At 14 april, 2006 16:49, Blogger Maria Johansen said...

ka skjer?! eg kunne lese det som sto uten masse kluss å klæsj! åjada, eg sitte på ibooken. Men e kje feil me firefox, fant eg akkurat ut! :)

gratulere me 7. plass uansett! :)

men ska du te kragerø, endre?

 

Legg inn en kommentar

<< Home