tirsdag, januar 03, 2006

Lappen!


Hipp hopp baluba! I går var en vakker dag. For, guess what, jeg fikk lappen ;)


Det er en utrolig følelse å få kjøre bilen alene, ubeskrivelig! Måtte først gjennomgå rute 14, med Rasmus (ett eller annet). Som vil si utover mot Austrått og borti steder jeg aldri har satt mine bein eller hjul på før. Diverse rygging, motorvei, og så inn i Sandnes Sentrum en liten runde. Så jeg ble testet i det meste, men stod, uten problemer! Så nå er det bare å passe seg der ute på veien for en liten hissig rød Toyota Yaris ;)

5 Comments:

At 03 januar, 2006 20:17, Blogger Torill said...

gratulere me lappen då :) Advar meg når du ska ud å kjøra ;)

 
At 04 januar, 2006 14:03, Blogger Eivind said...

Må bare sei d at d bilde av yarisen lyge litt. Ta vekk de ekstra frontlyktene, og hiv på tidenes mest femi rød farge så har du dokkers yaris!!! (mnmn, d e jo ihvertfall ein bil)
Gralla anyway....

 
At 04 januar, 2006 18:11, Blogger Sveinung said...

Gralla! Glede meg ltt te eg får ann eg og for å sei det sånn :)

 
At 05 januar, 2006 14:22, Blogger Unknown said...

Gratulere. Men lappen va mye kulere i 2005. Har hørt at de har tenkt å skrive på 2006-sertifikatene "Haha. Fikk du ikkje tatt lappen i 2005 din snegle"...Eller någe sånt....

 
At 05 januar, 2006 14:29, Blogger Endre said...

Takk takk alle sammen ;) Nei, har de tenkt å skriva det? Hmmm... eg syns eg hørte ein liten fugl som kviskra någe om "sinnsykt fett at du kjøre yaris" ;)

 

Legg inn en kommentar

<< Home