onsdag, oktober 19, 2005

Musikkavisen.no



Noen har kanskje fått det med seg, men det er først nå det er i boks. Jeg er blitt anmelder for musikkavisen.no :D

Det er altså en online avis som anmelder album og konserter, og jeg har fått den ære av å være konsertanmelder i Stavanger. I går kveld fikk jeg også bekreftet av Folken at det var i orden, så nå får jeg anmelde der med fri entrè :D

Jezz.. det skal bli spennende, men det er tross alt en del arbeid å anmelde konserter, så jeg kan ikke fly rundt på alt som er. Foreløbig ser jeg for meg disse konsertene da:

Surferosa: 5/11
De Lillos 11/11
Kaizers Orchestra: 25/11

Jeg kommer også til å anmelde litt album i tillegg, og allerede er det blitt lagt ut en anmeldelse av "Octavarium" som jeg netopp anmeldte her på bloggen. Riktignok en litt annen og ikke så personlig versjon.

4 Comments:

At 20 oktober, 2005 13:52, Blogger Unknown said...

Kjekt for deg. Bare husk på ein ting. En anmelder bør ikkje bare anmelde konserter en like. Då kan anmeldelsene fort bli partiske

 
At 21 oktober, 2005 01:54, Blogger Ole Severin said...

Heldiggris

 
At 21 oktober, 2005 17:36, Blogger Eivind said...

Kjekt for deg uten at eg e ironiske på någen som helst måte. Men må ærlig talt sei at eg aldri har hørt om d

 
At 25 oktober, 2005 12:46, Blogger Rune said...

Ta deg en tur på folken 4/11 og. Da kommer furia på stavanger-besøk

 

Legg inn en kommentar

<< Home