søndag, august 28, 2005

Lazy dayz

Første uken med skole er fullført og en ny står for tur. Alle inntrykkene denne første uka har gitt meg skal bli vanskelig å fordøye (not!). Som jeg hadde forestilt meg på forhånd ble det altså kjekt med et gjensyn av klassekamerater. I tillegg var jo også spenningen stor når årets timeplan skulle utleveres. Riktignok hadde den koselige private timeplanen gått på kjøret, for her var det kun fellesplan og oppdrive, hvor hver enkelt elev måtte filtrere sine fag for i det hele tatt å vite hvor og når de skulle møte opp. Men etter mye logisk tenkning og mye erfaringer bak kryssord og sudoku greide jeg endelig å oppdage at jeg faktisk ikke starter skoleuka før klokken kvart på 12 på mandagene! KVART PÅ 12 PÅ MANDAGENE! Det er jo bare helt fantastisk. Snakk om luksus når Søndagen endelig kan inkluderes i helga igjen! Trenger jo ikke å stå opp før i 11 tiden, god og uthvilt før en ny hard uke trer i kraft. Men selv om uka blir hard, har den spennende timeplanen flere overalskelser å by på. For tror du jammen ikke at Onsdagen skulle vise seg å være en fryd for øyet? Klokken kvart over 11 kan nemlig denne karen pakke ranselen og ta turen hjem. Ja, du hørte riktig, det er altså ikke det at jeg begynner sent på dagen, men rett og slett slutter når andre enda ikke har fått opp sine svette kneip skiver fra matpakken. Oh yes! Dette er tidenes timeplan. Med en så herlig start på uka (eller slutt på helgen, om du vil) og ett nydelig avbrekk midt i uka, ser det jammen ut til at jeg skal overleve det siste skoleåret også!

3 Comments:

At 01 september, 2005 14:17, Blogger Unknown said...

Mandagen har fått en sterk oppjustering i status etter at den nye timeplanen kom, ja. Men eg fatte fremdeles ikkje koffor din side blir helt rar. æ,ø,å-ordene blir fylt av masse rare tegn. Heilt weird. Jaja.

 
At 01 september, 2005 14:38, Blogger Endre said...

Heh.. morsomt. Har ikkje hørrt om någen andre som får samme problemet. Mandagen e bare naisi naisi. Ska bli någen filmkvelder på søndagene framigjønå! :P

 
At 08 september, 2005 13:46, Blogger Eivind said...

Oppdatering hemm hemm.....

 

Legg inn en kommentar

<< Home