søndag, august 21, 2005

Skolestart

Nei, jeg er altså ikke en av de stakkarene som måtte begynne allerede sist torsdag. Nei, denne karen her har fortsatt en dag igjen før skolen begynner på igjen. Ferien er desverre øyeblikk over for denne gang. Den har passert med en utrolig hastighet, men har også lagt igjen mange hyggelige minner. Det neste skoleåret er også det siste, noe som gjør det enda tøffere å begynne på skolen igjen. Mer press, mer konsentrasjon, mer tellende karakterer, mer tentamener og mer eksamener. Ja, det vil bli hardt. I tillegg kommer russetiden oppi det hele, og forkludrer alle planer om seriøs skolegang. Allikevel ser jeg fram til å treffe skolekamerater igjen. Det er en av de få gledene ved å starte oppp igjen på skolen. Desverre går det bare en uke før også denne lille gnisten forsvinner. Uansett, jeg skal nok overleve ett år til, så er det forhåpentligvis folkehøgskole etterpå. :D I morgen er jeg iallefall å treffe på arneageren hvor salg/kjøp av skolebøker står på menyen. Skulle du tilfeldigvis begynne i VKI og trenge bøker? Skyndt deg å legg igjen en kommentar, så kan jeg kanskje holde av. Visa versa.. skulle du tilfeldigvis ha noen VKII bøker du trenger å bli kvitt så fyr løs hvilke som er aktuelle. Så slipper jeg kanskje å trave rundt i flere timer etter nettopp den ene boken som skulle vise seg å være umulig å finne skoleåret 05/06.

5 Comments:

At 23 august, 2005 22:35, Blogger Unknown said...

Av en eller annen sær grunn har maskinen min problemer med å lese scriptet på akkurat din side (føl deg beæret). Skjønner ikke hva som skjer men en del pussige tegn blander seg inn i teksten. Ser at du har gjort bloggen din til en midlertidig handelsarena, men jeg er alt for smart til å handle med en åleglatt bilselgerrev som deg.

 
At 24 august, 2005 15:56, Blogger Endre said...

Hehe. Bilselger ja. Minne meg om Økonomien den gangen :P Uansett, te andre lesere. Så har eg følgende titler igjen til salgs:

- Idèportal (oppgavebok til eldre historie)
- Biologi 2BI
- SPN boka

Sistnevnte e jo en fantastisk bok som vi har hatt fantastisk mye glede av i sammfunnslæren. Special price, just for you ;)

 
At 24 august, 2005 19:09, Blogger Unknown said...

Og eg har:
- Ett komplett sett med Portal bøker "før 1850" dvs. eldre historiebøkene for VK 1 elever.
- Rettslære 1 (faget sier seg selv)

I tillegg kjøpe eg gjerne:
- Portal bøkene for nyere historie-faget.
- Rettslære 2, læreverket for rettslære i VK 2

Høres dette interessant ut, ta kontakt med den fantastisk lettlurte og ærlige selgeren/kjøperen
Petter

Mob.: 988 38 983
Mail: boffeliboff@hotmail.com

 
At 26 august, 2005 15:20, Blogger Endre said...

Blei jo reine kjøp/salg markedet her nå :P

 
At 28 august, 2005 19:29, Blogger Eivind said...

Eg hive meg på og sette ut følgende melding: Geografi (Terra Nova) og Rettslære 1 bøker ønskes solgt. Tlf 90932501. Samtidig utlyses en stilling som redaktør på "King"Endres blogg
Hilsen Eivind

 

Legg inn en kommentar

<< Home