torsdag, mai 05, 2005

20:35

Que? Hva i huleste er det jeg skal skrive om nå? Med overskriften 20:35? Den sier deg liksom ingenting, ikkesant? Det er nettopp det som har irritert med i det siste, når man tenker blogg. Når man skriver kommentarer på poster, vil navnet til den som skrev, meldingen og til slutt et klokkeslett dukke opp. Hva i huleste skal man med dette klokkeslettet når man ikke får oppgitt noen dato? "Ålrait, Ola Nordmann la igjen en melding, hmmm, synd jeg ikke vet om det var igår, forrige mpned eller ifjor han skrev den, men det var iallefall klokken 20:35!" Så jeg måtte ta for meg denne saken og sjekket ut om det gikk an å stille inn på denne håpløse informasjoen. Og jammen har blogspot tenkt på det! Du kan nemlig velge mellom 25 alternativer på hvordan denne tidsinformasjonen skal vises. Dermed, mine kjære venner, er det nå slutt på denne frustrasjonen, som kanskje hos noen aldri oppstod, men likevell...
Nå får du altså vite hvilken dato, årstall OG klokkeslett kommentaren ble lagt igjen. Yess! Men selv om jeg har ordnet i problemet, er det mange som ikke har det, siden denne "20:35" metoden er grunninstillingene til bloggen. Så alle som leser denne posten, skyndt deg å sjekke hvordan din instilling er, så kan vi utrydde dette problemet en gang for alle!

1 Comments:

At 06 mai, 2005 16:49, Blogger Unknown said...

Hmm. Vel og bra dette, men jeg mistenker sterkt webmastahh Endre Vellene for å briefe med geek stuff for å dekke over at han egentlig ikke har noe å skrive om, naturligvis et resultat av at han ikke har noe sosialt liv utenom når han og Ole spele "Makkaspelet". Hah, der fekk du den!

 

Legg inn en kommentar

<< Home