torsdag, mars 17, 2005

Introducing to you...

Som du kanskje har lagt merke til, så har jeg lagt ut noen linker under "sjekk også ut disse". Dette er venner og bekjente av meg som også har blogg, som du har muligheten til å sjekke ut ved å klikke på navnet. Kjapt om hvem de er:

Bendik Baasland: En veldig hyggelig kar som også kan defineres som humørspreder. Til tider ganske morsom, og en stor fan av Bård og Haralds (Åpen Post, Tazte Priv) til tider barnslige humor. Var med som leder til Roma (LIV turen). Sviktet nettopp Vidar med en overgang til Ålgård.

Petter Lorentzen: Ski og Foto som store interesser. Liker også godt musikk og teater. Hva mer skal jeg si Petter? Du er hyggelig og grei du også!

Eivind Kolnes: FOTBALL fan nr. 1. Han elsker alt som har med fotball å gjøre, så kliker du inn her vil du nok oppdage det.

Ole Magnus: En artig skrue som jeg kjente for en god stund siden, men så mistet kontakten med. Så møttes vi igjen, ganske mange år etter, så jeg kan ikke skrive så mye om han. Sjekk ut og se! (Ps: Litt femi faktor ute og går på denne siden, sjekk fargevalg.)

Yes. Veldig kort fortalt dette her altså. Håper ingen blir fornærmet over det jeg har skrevet eller ikke skrevet. Nye linker under "sjekk også ut disse" vil bli presentert senere.

5 Comments:

At 18 mars, 2005 17:58, Blogger Eivind said...

ønsker å gjøre oppmerksom på at livet ikke bare er fotball. CM er også gøy
(ekolnes.blogspot.com)

 
At 20 mars, 2005 10:48, Blogger bendik said...

Halla,
Kult å se at bloggen din er oppe og går. Fornøyd med presentasjonen din av meg. Jeg var ellers i ynlingen i går og så deg spille kamp. Du hadde en sinnsykt bra smash og en ganske dårlig smash mens jeg så på. Men det var kult. Vant dere?

 
At 20 mars, 2005 15:29, Blogger Endre said...

Heisann. La merke til at du stod der. Kampen du så, var ikke akkurat av de4t beste slaget. Vi manglet nemlig nesten hele laget vårt, siden det var påskeferie, så vi måtte låne folk fra 2.div laget. Disse er selvfølgelig ganske gode, men vi har aldri spilt med dem før så samspillet ble så som så. Så vi tapte kampen. Kom seg etterhvert da, spilte 2 kamper etterpå. 1 seier og 1 tap som like godt kunne vert seier. ;)

 
At 21 mars, 2005 10:07, Blogger Unknown said...

Æ synes at fhramstillinga av mæ som pæhrson blei eindimensjonal. Følte at du gjohr mæ om te et pahr fakta, du glæmte liksom å skildre mæ som pærson

 
At 28 mars, 2005 14:41, Blogger Eivind said...

du trenge ikkje å skjula at d volleyballaget dokkers suge vilt endre

 

Legg inn en kommentar

<< Home