fredag, mars 11, 2005

Version 1.0

Så var visst jeg også blitt en "blogger". Utrolig hva folk kan få deg til å gjøre. Hva som blir slengt opp på disse sidene i tiden framover er fortsatt uvisst. Du står liksom mellom et dilemma: Skal man skrive om ting som kun interesserer en selv og ingen andre, eller skal man skrive om det som interesserer alle andre men ikke en selv? Da går jeg isåfall for den første! Hvis du, som enten har blitt oppfordret å komme hit, eller med en tilfeldighet klarte å rote deg inn på denne siden har lest på profilen min, har du kanskje lagt merke til at jeg er en musikk elsker. Slike ting får konsekvenser. Jeg er nesten 99,9 % sikker på at denne bloggen vil handle mye om nettopp musikk, men selvfølgelig også andre ting. Venneliste, bilder, linker og stress kommer vel litt etter litt, så det skal bli riktig hjemmekoselig på denne siden ;)

Uansett, takk for at du stakk innom, skriv gjerne en kommentar eller noe, har ikke akkurat fåt forsket på mulighetene her enda. Peace out! ("Korny", men det klinger :p)

2 Comments:

At 13 mars, 2005 15:32, Blogger bendik said...

Javel Endre,
Dette ser spennende ut. Nå har du i hvert fall presset på deg. Linken er lagt ut. Lykke til, snakkes snart. Bendik.

 
At 15 mars, 2005 15:16, Blogger Eivind said...

nå e me spente endre, ikkje skuff oss

 

Legg inn en kommentar

<< Home