torsdag, mars 17, 2005

Pixel Problemer

Noe som kan irritere er ting du ikke finner helt ut av. Jeg tenkte å legge ut bilder på profilen, og siden også på selve bloggen, men jeg finner altså ikke helt ut av dette her. Når det gjelder profilen så kan jeg alltids taste inn en url-adresse hvor bildet er lagret, men jeg har ikke noe bilde lagret på en url-adresse. Så hva gjør jeg for å få lagt ut bildene mine? Noen som har fått til dette og som kan komme med inspill? Hadde vært hyggelig! Det samme gjelder vel bilder på selve bloggen, da regner jeg med at det går i HTML koding som jeg forsåvidt kan godt nok til å legge ut bilder, men igjen mangler jeg en url side med bildene jeg vil ha ut. Håper at noen kan skrive en liten guide på "kommentar" siden til denne posten.

2 Comments:

At 18 mars, 2005 16:43, Blogger Endre said...

Tja.. jeg fant en slags løsning, men er fortsatt åpen for innspill...

 
At 20 mars, 2005 10:45, Blogger bendik said...

Hei Endre,
Ser du har ornet deg med bilde. Det er forskjellige måter å sette inn bilder på. Ligger det på nettet (et bilde av deg på siden min..) er det veldig greit. Bare sett inn img src="URL"(<> skal være rundt) i posten din der du vil ha den. Hvis du ikke har bildet på nettet må du laste ned et program. Veldig enkelt. Feks. Hello eller flicr. På blogspot siden er det linker dit. Lykke til.

 

Legg inn en kommentar

<< Home