onsdag, mars 30, 2005

Det store plateslippet

Jess.. Det er vår i luften og i tillegg står mange nye album på plakaten. Dette er våren/sommeren for det store plateslippet, spesielt kjekt er det når det er flere av favoritt artistene sine som kommer med nytt studio album. Følgende er på vei:

Span - "Span vs. Time" - 4 april

Dave Matthews Band - "Stand Up" - 10 mai

Kaizers Orchestra - "?" - 15. august

Mew - "?" - slutten av august


Dersom du ikke har fått det med deg, utrolig nok, så er Dave Mattews Band favoritt bandet mitt, og da er det ekstra stas med nytt studio album. I tillegg er jeg også fan av de 3 øvrige bandene, så dette blir bra dere. Dersom noen har andre album som burde ha stått på listen, kan de føyes til på kommentarene. ;) Allright! Rock on!

3 Comments:

At 30 mars, 2005 22:58, Blogger Unknown said...

Unnskyld meg, Endre, men e det någe vits å kaste bort 150 spenn på den nye skivå te Kaizers. Du kan jo bare sette de to andre på repeat ;D

 
At 01 april, 2005 16:07, Blogger Sveinung said...

Coldplay sleppe og sitt nye album den 6.juni... tittelen e x&y Tror det blir bra! Så satse me på at Radiohead (som e mitt yndlingsban) ikkje bruge for lang ti på sitt kommende...

 
At 01 april, 2005 19:42, Blogger Endre said...

Har ikkje någe spesielt forhold te radiohead. Har Ok, Computer, men har ikkje hørt så mye på det, ikkje heilt min stil. Men det e vel et album så du må hørre mye på før det blir bra? Pleie å ver sånn. Så kem vett, kanskje blir eg radiohead hardcore fan eingang. (Tvile forsåvidt, men uansett...) Big Bang komme og med nytt album, 11 april, det bør vel og nevnes.

 

Legg inn en kommentar

<< Home