tirsdag, april 19, 2005

Tippeligaen 2005

Så har jeg også hevet meg med i konkuransen på VG, "tabkonk 2005". For de som ikke vet hva det er, så skal du altså tippe på hvordan du tror tabellen i eliteserien i fotball vil se ut. Du får poeng for hver serierunde.. så du slipper å vente til sesongen er slutt før du ser fremgang i poengene. Anbefales å delta i ;) Men vær isåfall rask, påmeldingsfristen er søndag 24 apr.

Uansett, her kommer min tabell for eliteserien 2005:

1. Viking
2. Vålerenga
3. Rosenborg
4. Brann
5. Odd Grenland
6. Ham-Kam
7. Lillestrøm
8. Aalesund
9. Lyn
10.Start
11.Tromsø
12.Fredrikstad
13.Molde
14.Bodø/Glimt

14 Comments:

At 20 april, 2005 11:24, Blogger Eivind said...

litt optimistisk med Viking og Ålesund sugarlag, mn jaja

 
At 20 april, 2005 18:19, Blogger Sveinung said...

Lage du den tabellen ud fra realisme, eller optimisme? :p
Har troen på at viking gjør det bra, men ikkje så bra... Kansje topp 3. Satse på medlaje!

 
At 20 april, 2005 20:11, Blogger Endre said...

Tabellen er en fin blanding av begge deler. Ska eg verr realist, burde eg sette viking et par hakk ned ja, men så e det jo gøy å ha någe å håba på og då! Best at viking får medalje uansett, rette opp for feilå ifjor. Men det love liksom ikje bra når de tape mot fredrikstad :(

 
At 21 april, 2005 18:01, Blogger Eivind said...

ikkje ver så sinnsykt kravstore som resten av denne byen endre. Greit, Viking ska ver oppe i toppen, mn eg syns ikkje me kan kreva at Roy ska ha retta opp feilå te Kjelli allerede

 
At 21 april, 2005 23:01, Blogger Unknown said...

Må sei meg enige med resten av gjengen her, Viking greie nok ikkje førsteplassen. Eg tippe Viking havne på fjerde, sånn heilt realistisk. Akkurat sånn at de går glipp av medalje. Det ville vært typisk Viking-uflaks. Eg e veldig godt fornøyd hvis de greie bronse. Go, go, go!

 
At 25 april, 2005 21:04, Blogger Unknown said...

Det går dårlig i Tabkonk. asså. Gruppå vår suge verre. Men, men.

 
At 26 april, 2005 19:50, Blogger Sveinung said...

Viking - Lillestrøm: 3 - 1
Hurra hurra!

Rosenborg - Fredrikstad: 0 - 1
Hurra hurra!

:D

 
At 08 mai, 2005 15:34, Blogger Unknown said...

Det e jo kje lett å vinne når =)/&%&/%=(&/? dommeren blir fjernstyrt av den bønnestengelen Henning Berg. Men eg må dessverre sei meg enig at tabelldrømmen din neppe blir oppfylt

 
At 11 mai, 2005 22:54, Blogger Endre said...

For å sei det sånn.. om ikkje 0-0 mot lyn va svakt.. så va IHVERTFALL 2-3 mot Molde det. Det va et trist syn. Fysste plassen e nok lengre vekke en an någen gang har vært!

 
At 12 mai, 2005 18:50, Blogger Unknown said...

Kjelli har virkelig greid å raukjøre Viking for å sei det på godt norsk

 
At 14 mai, 2005 18:35, Blogger Eivind said...

må bare sei i Vikings forsvar at adle målå i den kampen så molde skåra sko vert annulert pga offside og nertramping av Deila. dommeren va skamdrid, og eg tror adle dommarene hate viking pga Hannes episoden mot Lillestrøm

 
At 16 mai, 2005 15:25, Blogger Endre said...

Viking har hatt skikkelig baise dommere siste 3 hjemmekampene. Ka e det for någe drid de sende oss?

 
At 19 mai, 2005 10:02, Blogger Ole Severin said...

Det eneste eg reagere på med denne posten her e at du har prestert å plassere Odd Grenland på 5.plass (!?!?!) Ka holde du på med?

Ellers ser det greit ut, hadde vært jysla fint om Molde tog turen ner t fysste....

 
At 22 mai, 2005 20:44, Blogger Unknown said...

Det syns eg va en utrolig usaklig og hensynsløs ytring fra din side, herr Ole. Hvis Molde rykket ned i første divisjon kunne jo KM Bondevik funnet på å gå hen og drukne seg. Og da hadde vi ikke hatt noen statsminister. Vil du virkelig ha dette på samvittigheten din. Skjerp deg.

 

Legg inn en kommentar

<< Home