onsdag, april 13, 2005

Rekordforsøk i Taco-dinner?

På lørdagskvelden på NM i Bodø skulle det være en bankett hvor det ble mat og underholdning. Jaha.. da var spørsmålet, hva blir servert til 500 mann? Overaskelsen var stor da jeg oppdaget at det var Taco som stod på menyen. Jeg føler at alt ender opp i stress med Tacoen på vier, en liten leir på 30-40 personer. Her var det snakk om 500!! Hva var dette? Et rekordforsøk i Taco-dinner? På vier ender det alltid opp med at alle forsyner seg så mye de kan første gang, siden det er skralt med noen "andre omgang". Dermed hiver alle seg over osten og diverse stæsj, og alt ender i søl og stress for å få i seg maten. Med denne erfaringen var jeg som sagt ganske spent på hvordan dette skulle gå for seg. Men det gikk ganske bra. God organisering og flere SVÆRE fat med ost og salat som ble påfylt med en gang de var halvfulle, gjorde at vi slapp for mye køventing og for lite mat. Det var faktisk haugevis med mat igjen etterpå. (Joh. 6,13 :P) Godt var det iallefall. Den skal de ha. Et visst veddemål fikk meg til å sitte ganske lenge med en svær haug med taco. Jeg fikk ikke fullført engang, for alle rundt meg stakk :P

1 Comments:

At 14 april, 2005 18:27, Blogger Unknown said...

imponerende! Bombe at du satt igjen og trykte taco i tryne då...? ;D

 

Legg inn en kommentar

<< Home