fredag, juli 01, 2005

Sommeren 2005

Så har da solen kommet til Stavanger også. I skrivende stund er det 23 grader ute, selv om klokken nærmer seg 6. Ettersom jeg reiser i morgen og ikke får anledning til å komme med noen poster i nærmeste fremtid, så tenkte jeg at en liten "hva-skal-Endre-i-sommer? post" kunne passe inn. Selve sommerferien startet vel med å være leder på 2-4 klasse leiren (10-12 juni) og tria leiren (17 -19 juni) på vier. 2 helger på rad måtte jeg holde ut med små krabater som hele tiden trenger oppsyn for at de ikke skal skade seg selv og andre. Etter disse 2 helgene hadde jeg fått nok av småkrabater for en stund kan en si. Man kan vel egentlig ikke si at ferien hadde startet skikkelig første helgen, men siden jeg, som var heldig nok til å komme opp i skriftlig eksamen fremfor muntlig, ikke hadde mer skole igjen, regner jeg derfor alikevel dette som starten på ferien! Deretter kom en herlig fri uke, med spennende aktiviteter som Haugesund tur (23.juni) for å se cupkampen Vard - Viking, og selvsagt R.E.M konserten (24.juni). Så var vi kommet til den nåværende uken. Denne uken var jeg faktisk leder under fotballskolen, som igjen førte med seg rundt 120 crazy unger! Derfor kan det nå bli herlig med en ferie på 2 uker i Kreta. Da blir det familie tur, men vi reiser da med tante, onkel og søskenbarn som er rundt min alder. Hadde nok vært litt treigt uten dem ja! Jeg reiser i morgen, 2. juli, og må være på flyplassen klokken 5 om morgenen. Man kan nesten si at jeg reiser i kveld utifra det tidspunktet. Må jo opp i 3 - 4 tiden, arrrg! Jaja, når jeg så kommer hjem den 16 juli blir det en uke uten spesiellt program før jeg igjen reiser videre, men denne gang nordover, opp til Ålesund for å besøke slekta. Når disse 2 ukene er omme, gjenstår det bare en uke igjen av ferien, dersom jeg har regnet riktig, og den blir mest sansynlig fyllt opp med leder oppgaver under fotball leiren på Vier. Nok en gang leir, nok en gang masse crazy unger! Jess, nå har du full oversikt over min sommerferie. Da gjenstår det vel bare å spørre: Hva og hvor skal du?

4 Comments:

At 01 juli, 2005 18:53, Blogger Unknown said...

God tur te Kreta. Håpe du ikkje blir like solbrent som på Spaniaturen. For å sei det sånn: Du redefinerte begrepet "rød som en tomat".

 
At 01 juli, 2005 19:30, Blogger Eivind said...

Blir nok litt treg med de, ja!!

 
At 06 juli, 2005 21:24, Blogger Endre said...

Hey Ho! Dette innlegget komme direkte fra Kreta! Eg maa stille meg spoerrende te den solbrente spania turen? Va ikkje saa solbrente eg? Det va Jon som tok prisen, og begrepet...

 
At 09 juli, 2005 20:04, Blogger Eivind said...

Men Endre, siden du tydeligvis lese nere på Kreta og, ka ti ska du få vert me damå?

 

Legg inn en kommentar

<< Home