søndag, mai 08, 2005

The Name

Gjør deg klar for tidenes reality serie hvor det er DU som bestemmer hva som skal skje. Gjør deg klar for "The Name". I denne serien skal nemlig du avgjøre hva denne bloggen skal hete. "Endre's blogg" er snart historie, noe mer fengende, spennede, klissete, ekkelt, morsomt, informerende, you name it, skal nå pryde overskriften til den største bloggen gjennom tidene. "The Name" er et helt nytt konsept, basert på navnevalg, hvor det er DU som kommer med forslagene, og det til slutt er DU som er med på å bestemme hvilken av forslagene som skal stå igjen som "The Name".

I første runde er det altså om å gjøre å sende inn forslag som du ser for deg som en overskrift på denne bloggen. Forslagene kan være alt mellom himmel og jord, men ikke alle vil gå videre i konkuransen.

Så værsågod folkens, linjene er åpne!

8 Comments:

At 08 mai, 2005 15:18, Blogger Unknown said...

Ehem. For å si det sånn. Postene dine blir mer og mer blottet for innhold. Føler du begynner å skrive "bare for å skrive". Har vært en trend i de tre siste postene dine. Likevel vil jeg være såpass raus at jeg kommer med et navneforslag: "Antikviteter og snurrepiperier". Siden dette er det kjedeligste programmet jeg vet om og din blogg er i ferd med å bli den kjedeligste bloggen jeg vet om (flaks for Ole Magnus at han oppdaterte bloggen sin i dag).

 
At 08 mai, 2005 15:29, Blogger Unknown said...

Beklager med at jeg var så rask med å dømme deg, Endre. Den forrige bloggen din var ikke uinteressant. Dermed overtar likevel Ole Magnus den høythengende "Kjedeligste blogg"-prisen 2005. Jeg foreslår også et annet navn: "Endres hverdag på webben"

 
At 11 mai, 2005 12:35, Blogger bendik said...

On caviaro...?

 
At 12 mai, 2005 18:58, Blogger Sveinung said...

Ka me: Har Endre blitt Endret?
eller
Når Endres Endre?
eller
Endrer Endre verden?

Poenget e at folk aldri ska vida når du egentligt skrive navnet ditt...

 
At 14 mai, 2005 18:29, Blogger Eivind said...

Eivinds blogg

 
At 15 mai, 2005 12:24, Blogger Unknown said...

Støtter "Eivinds blogg"

 
At 30 mai, 2005 20:59, Blogger Eivind said...

OK, unnskyld meg, men ka e vitsen md ein "følg utviklingen av the name" ting på siå der når der aldri skjer någe md "the såkalte name"????? Eg tror alle begynne å bli leie av sånne forsøk på å vera moderne Endre!!!!!

 
At 11 september, 2005 22:39, Blogger Sveinung said...

"Radiohead ruler"
Tilogmed bokstavrim. Slå den!

 

Legg inn en kommentar

<< Home