torsdag, juni 02, 2005

Stand Up

ÅÅÅ! Endelig er det her. Det nye studio albumet til Dave Matthews Band, favoritt bandet mitt. Sist studio album ble gitt ut i 2001, så dette albumet er etterlengtet. "Stand Up" ble sluppet 10 mai, men som en ivrig DMB fan, nøyer jeg meg ikke bare med albumet. Så jeg forhåndsbestillte en liten pakke med albummet, DVD, bonus cd, t-skjorte og sist men ikke minst et klistermerke :P Riktignok var dette en forhånsbestilling, men når pakken sendes fra USA med båt så tar det jo litt tid. 3 uker etter slippet ligger den endelig i cd spilleren her hjemme, og det var verdt ventetiden. "Stand Up" er et fantastisk album som jeg vil anbefale på det varmeste! Dette albumet er litt annerledes en slik man er vant å høre DMB, men det er absolutt ingen negativ forandring. Fantastisk album av et fantastisk band. Terningkast 6. Punktum.

1 Comments:

At 02 juni, 2005 18:36, Blogger Unknown said...

Kult cover. Kulere enn cd'en, tippe eg ;P

 

Legg inn en kommentar

<< Home