torsdag, september 29, 2005

Introducing to you... (IV)

Man oppdager stadig nye bloggere. De er kanskje ikke alltid nye i den forstand at de nettopp har begynt å blogge, de kan faktisk ha blogget en stund uten at du visste det, og da er det ekstra hyggelig å snuble over slike "nye" bloggere! Det jeg vil fram til er at den neste som er blitt lagt til i "Sjekk også ut" listen min er... tam tam tam...

Torill Steffensen

What? Hvem er hun? Hvor har du henne fra? Noen som kjenner seg igjen i disse spørsmålene. Ok, så må jeg faktisk si litt om hvorfor hun får den æren av å bli lagt i mine linker. Torill traff jeg for første gang under Sigyns (St. Svithuns skoleteater) audition i 1. klasse. Altså skoleåret 03/04. Ettersom vi begge ble med i stykket, fikk jeg etterhvert mye med denne fruen å gjøre. Hun var faktisk min "kone" en periode. Siden har det bare blitt med "hei", og "hallo", og "hvordan ligger det an med dette årets stykke", i gangene på skolen. Allikevel mener jeg at en nyoppdaget gammel kjenning fortjener å bli lagt til, så derfor kan du nå sjekke ut sidene hennes ved å klikke på linken hennes til høyre ;)

1 Comments:

At 29 september, 2005 21:29, Blogger Torill said...

Heia Endre!!
Takker for et koselig lite reklameinnslag om min kjære blogg :)

Må snakkes litt mer om Sigyn og om det er noe annet spennende, så kan vi prate om det også :p

Klemmer fra Torill, teatersjef i Sigyn 2005/2006

http://lillekinder.blogspot.com

 

Legg inn en kommentar

<< Home