søndag, april 23, 2006

Krageruss

Mens mange vendte snuten mot kongeparken for å feire at dressen skulle på, satte jeg kursen mot Kragerø for å delta på krussens russefestival. I bilen var jeg som gutt alene sammen med Tone, Ingrid, Torill og Marie. I bilen var det god stemning, både bort og hjem igjen! Den skal vi ha! :D

Selve festivalen hadde jeg igrunn ikke forventet så mye av. Jeg syntes det hørtes spennede og gøy ut og valgte derfor å bli med, men noe mer forventninger hadde jeg altså ikke. Det ble derfor en positiv, kan vi si "overaskelse" eller i det hele tatt, en veldig bra festival. Innholdet var bra. Bra taler, digg konserter, fine folk! Programmet var ikke for tettpakket så vi god tid til å være med hverandre og prøve på knuter. Det hele ble rett og slett en VELDIG vellykket helg, og det er nesten trist at det hele er over.

Kan anbefale alle 07 russ å delta på krussefestivalen i Kragerø!!