lørdag, november 11, 2006

On my way to England

Javell godfolk!

Akkurat nå sitter jeg på Torp flyplass i Sandefjord, på en stykk "infostation"-gratis-internett-pc på utenlandsterminalen. Jeg er om 2 timer oppe i lufta og på vei mot London. Det er langfrihelg fra Fredtun så jeg og 5 andre modige sjeler utfordrer sjebnen og reiser med Ryanair over dammen.

Hva står på programmet?
Tja. Som en mostander av stress og overbelastet program, har vi et ganske så avslappet forhold til innholdet på denne turen. Vi nøyer oss med stikkord som: Musikal, hardrock cafe, planet hollywood, starbucks, madame tøså, "eg e turist i london og bør derfor ta en titt på klokketårnet og andre saker", osv osv.
Har også et ønske om å gå på fotballkamp, men har i skrivende stund ikke sjekket ut omn dette lar seg gjøre.

Stort mer er det vel ikke å si for denne gang. På Torp er det iallefall ikke noe spesiellt å oppdatere om. Får se om det ikke lurer seg inn en Londontur-post når jeg setter føttene på norsk jord igjen.

Cheers!

1 Comments:

At 11 november, 2006 18:51, Blogger Eivind said...

Kanskje litt seint, men på søndag e d jo arsenal- liverpool!?

 

Legg inn en kommentar

<< Home