onsdag, februar 21, 2007

Hjemme igjen

Ja. Så var jeg hjemme igjen. Ikke bare i Norge, men også hjemme i bokfinkveien på vinterferie. Så er det dette evige maset da. Hvordan var Kenya? Og for å være ærlig så orker jeg ikke å skrive side opp og ned på hva vi gjorde og alt det der. For det første blir det veldig mye, for det andre detter dere av lasset halvveis og synes det er kjedelig.

Derfor holder jeg meg bare til å si at det var en kjempe fin tur. Det var 3 uker borte fra Maria, men det gikk forholdsvis greit. Vi opplevde mye, og kjørte nærmeste Kenya rundt. Ved å forflytte oss såpass mye som vi gjorde fikk vi oppleve mange forskjellige deler av kenya. Vår reisegruppe var den eneste som reiste til kysten, da med innenlandsfly. Vi har sett fattigdom og rikdom om hverandre. Opplevd kultur og klima. Sett dyr og natur som er helt annerledes fra vår. Turen var en suksess og Kenya kan abefales til alle!

5 Comments:

At 22 februar, 2007 00:17, Blogger Eivind said...

Ska sei! Vellene blogge igjen! Keep up the good work!

 
At 09 mars, 2007 02:01, Blogger CK said...

Hey Vellene!! Korleis går det?

Btw: Du har blitt tikka!

..Les min blogg for utfyllende informasjon=)

 
At 10 mars, 2007 15:49, Blogger Unknown said...

Eg og tikke, deg. tikken, tikken og tikken! Sjekk bloggen min

 
At 21 mars, 2007 21:01, Blogger Sveinung said...

Maria?? Visste eg ingenting om! Gralla :)

 
At 31 mars, 2007 20:14, Blogger Endre said...

Maria ja... det e gammalt nytt :P
Me hadde faktisk 7 måneders dag i går (30. mars)

Men takk allikevel ;)

 

Legg inn en kommentar

<< Home