fredag, mars 30, 2007

Massive Update!

Javell kjære leser og venn!

Som du ser skjedde det plutselig en (ikke så altfor liten) oppdatering på denne bloggen. Kanskje har du snust innom fra tid til annen til stadig skuffelse over hvor lite som skjer her inne. Og jeg kan si meg 100 % enig i at det er så altfor lite som faktisk skjer. Men det betyr ikke at det skjer lite rundt meg. Det er kanskje nettopp det som er det store problemet. Det skjer såpass mye at jeg faktisk ikke har tid til oppdateringer. Og skulle jeg kanskje ha det, så er desverre bloggen min ganske lite prioritert når jeg endelig får et pusterom.

Hvorfor er jeg så opptatt?
Jo, jeg reiser, jobber med et svært teaterstykke, redigerer kenyafilm, deltar i undervisning på skolen, moduler, fungerer sosialt og sover (nokså lite av det sistnevnte grunnet de andre faktorene).

Så, mine venner. Jeg har lenge ventet på å komme med disse oppdateringene, men fant ikke tid før nå i ferien for å slippe dem løs. Håper iallefall at det kan glede leseren i en liten stund fremover. Sant å si, så har jeg mye å gjøre i ferien også, så jeg håper for min egen del at jeg får tid til å slappe av også ;)

GOD PÅSKE ALLE SAMMEN!

1 Comments:

At 02 april, 2007 00:01, Blogger Ane said...

hei hei endre!
herlig å lese en fin og oppdatert blogg!:-D
har nok vært inne her et par ganger selv også og syntes du snart burde skrive noe;-)
du skriver fint!
ønsker deg en fortsatt fin påske!

også mpå jeg bare få si at den stoltenberg ideen din er helt genial!! støtter den 100%

klem ane

 

Legg inn en kommentar

<< Home