søndag, april 08, 2007

Premieredatoen - 2. MAI !

Nå, mine venner og kjente, er det ikke lenge igjen før forestilling med teaterklassen på Fredtun Folkehøyskole.

Premierekvelden er 2.MAI - Klokken 20.00 og må holdes av så fort som mulig.

Forrige forestilling ble det gitt veldig kort varsel om, denne gang tenkte jeg iallefall å ha gitt beskjed sånn noenlunde god tid i forveien.

Forestillingen heter "Dagenes Lys" av Jesper Halle, et relativt nytt norsk stykke (1996), som jeg selv fikk sansen for allerede da vi leste igjennom forskjellige manus til utvelgelse. Stykket inneholder både humor og tragedie, og jeg tror det vil falle i smak hos de fleste.

Mer sier jeg ikke om stykket eller forestillingen i denne omgang, annet enn at jeg virkelig håper at et par kjente ansikt dukker opp til forestilling. Det hadde iallefall vært kjempe gøy!
- Fredtun Folkehøyskole ligger i Stavern, 10 min med bil/buss fra Larvik. (www.fredtun.no)

(Kan også nevne at vi spiller et par dagforestilinger de påfølgende dagene for skoler i området, dersom det skulle være mulig å stikke innom på disse fremfor premieren)