søndag, april 23, 2006

Russeknutene




Her er knutene jeg tok iløpet av russetiden:

Enkeltknuter:

* Gjøre en god tjeneste for en pensjonist

* Spise en Happy Meal uten hender, + leke med leken, på 5 minutter

* Ta rulletrapp opp og ned 50 ganger

* Holde en 10 minutters lang konsert, på fontenen utenfor kinoen, på et instrument du ikke kan. (blokkfløyte)

* Spise 40 kroner i smågodt, og drikke 1,5 liter brus iløpet av en skoletime (45min)

* Gå gjennom skolegården til en barneskole i friminuttet

* Spise en 200grams melkesjokolade på 5 minutter

* Være våken i 24 timer

* Spise 6 kinderegg og bygge ferdig lekene på 10 minutter

Totalt: 9 enkeltknuter


Dobbeltknuter:

* Være stum en hel skoledag (minst 6 timer + friminutt)

* Drikke en 0,33 liter uten å bruke hender eller assistanse

Totalt: 2 dobbeltknuter


Trippelknuter:

* Slikke 30 centimeter bortover gulvet på McDonalds

Totalt: 1 trippelknute


Merker:

* Kyllingbein
Bite en førsteklassing i leggen

* Saltsild
Fiske 15 minutter i Vågen mens du synger

* Skolekritt
Kysse en lærer

* Tinelogo
Drikke en liter melk på ett minutt

* Hundekjeks
Krabbe på alle fire inn i en butikk, bjeffe foran hundematen i 5 minutter, krabbe ut igjen.

Totalt 5 merker

5 Comments:

At 23 april, 2006 23:45, Blogger Unknown said...

Forbaska kjipt med at den kinder-knuten røyk for min del. Men skuffanes at ikkje holingen sjøl har greid å svelgt unna en melkesjokolade te knutetid...

 
At 24 april, 2006 14:39, Blogger Ole Severin said...

"Å se på meg, jeg klarer å ta russeknuter, jeg er så flink. Å jeg kan bjeffe foran hundematen, og det er dritbra"

Russeknuter e oppskrytt i ente.. Bortkasta tid, spør du meg!

 
At 25 april, 2006 15:17, Blogger Endre said...

Petter: Den e i boks nå vettu. ;) Men te å ver glad i sjokolade så e den knuten trist. For sjokoladen e langt ifra goe når du trykke an i deg på kortast mulig tid.

Ole: Du e sikkert bare misunnelige for at du ikkje greide å ta någen knuter når du va russ! :P

 
At 26 april, 2006 11:59, Blogger Maria Johansen said...

Utroli bitter ole! tippe du e lei deg for at du må "roe vielsen", så prøve du å la det gå ut over russeknute-gøy!? patetisk, ole, patetisk! :P

å by the way: kor blir det av trippelknutene endre? Been there done that, seie eg bare. Hvilken det e overlate eg te den enkeltes spekulasjoner.

 
At 02 mai, 2006 22:08, Blogger sorgenfrigate said...

Ole då! hah! eg har tatt knuter eg og... pass deg sie eg bare...
hurra for galskap,...selv om det kan bli litt for mye ja til tider ja...

 

Legg inn en kommentar

<< Home