torsdag, november 08, 2007

Sommeren er definitivt over

Det har skjedd litt siden sist post. Jeg har flyttet ned til Kristiansand og jobber nå her som sivilarbeider på en barneskole. Med 7,5 times arbeidsdag, fritidsaktiviteter, venner og dame, så blir blogging nokså nedprioritert. Men i dag tenkte jeg at jeg i hvert fall skulle fortelle om hva jeg driver med.

Som sagt så bor jeg nå da på det søde sørland. Jeg har fått en ettromsleilighet på Lund som jeg er svært fornøyd med, og når skolen betaler leie og strøm så er det jo enda bedre. Som sivilarbeider på en barneskole oppererer jeg jo ikke som lærer. Men jeg er noe de har valgt å kalle ”kamerat støtte”. Det vil si en som er aktivt sammen med ungene og bidrar til at leken går greit og at alle har det bra.

Det blir jo lange dager når en jobber fulltid, og en bli psykisk sliten av å være såpass mye med (høylytte og rastløse) barn hver dag. Men jeg trives på jobben og har veldig trivelige kolleger, så jeg føler meg heldig med valg av arbeidsplass.

Utenom skolen har jeg det også veldig fint. Maria bor ikke lenger enn 2 min ifra. (Rett ned bakken). Jeg har 4-5 Fredtun venner jeg besøker en gang iblant. Han ene (Degnæs) bor faktisk rett over meg. Og jeg har blitt med på Grim volleyball lag som spiller i 2.divisjon.

Fortsatt er jeg bare 19 år men nå er det ikke mange timene igjen før jeg starter på et nytt tiår.

På gjensyn!

4 Comments:

At 10 november, 2007 10:11, Blogger Ingrid's blog said...

wow, gratulere med oppdatering! Hadde nesten gitt opp denne bloggen,he he:)
Gratulere med dagen som va forresten!
Høres ut som om du har d fint! D e godt!
God helg!:)
Klem fra Ingrid

 
At 14 november, 2007 20:54, Anonymous Anonym said...

Du e jaffal 20 og et par dager nå! yay:P hehe

 
At 28 desember, 2007 21:06, Blogger Eivind said...

WORST BLOG EVER!!!

 
At 23 august, 2010 16:03, Blogger Christine Sand said...

Hei Endre,

Jeg kom over bloggen din i min jakt på kule par. Jeg er nemmelig i en castinprosess der jeg leter etter par til et nytt humorprogram som skal gå på TV Norge. Jeg leter etter helt normale, stabile par med uvorstemmelser som folk flest. Par som diskuterer og er uenige grunnet mannen/konas prioreringer på bruk av fritid for eksempel. Håper du kan ta deg tid til og skumme gjennom mailen, kanskje er du/dere den jeg er på jakt etter, eller kanskje du kjenner noen som kunne egne seg.

Generellt om konseptet:

Feelgood Scene, Film og TV er i gang med et nytt TV-program, som skal ta seg av samlivets små hverdagslige diskusjoner. Vi søker dermed par mellom ca 20 og 60 år i alle fasonger og legninger.
Hovedkriteriet er at dere bør være et stabilt par, men at dere som kjærester flest har noen uoverensstemmelser som dere ønsker å få avgjort en gang for alle. I dette programmet kan dere få lagt frem saken for et kjendispanel, som diskuterer seg frem til hvem de mener har mest rett. Deretter gir de medhold til den ene eller andre parten.

Som par må dere være genuint glad i og trygge på hverandre. "Konfliktene" bør være relativt ufarlige, gjerne morsomme, og ikke gå på forholdet løs, da dette er et uhøytidelig og humoristisk program. Partene må kunne redegjøre for hver sin side av saken, og argumentere godt for å forsvare sitt standpunkt. Her snakker vi om kona som føler seg mindre prioritert enn sin svigermor, uenigheter i oppdragelsen av hundene, samboerparet som ikke blir enige om hvor i landet de skal bo eller ender spillkvelden alltid med krangling om regler eller hvem som er vinner.

Dersom dere kjenner til par som kunne egnet seg, eller om dette vekket deres interesse til og delta, er det bare og sende meg en mail, så tar jeg kontakt for en uforpliktende prat.

Ha en fortsatt fin dag og lykke til med videre blogging.

Vennlig hilsen

---------------------------------
Christine Sand
Casting, Feelgood Scene, Film og Tv
christine@feelgoodmail.no

 

Legg inn en kommentar

<< Home